diumenge, 26 de setembre del 2010

AJUT PER ESTERILITZAR

Ahir vaig anar a casa ´una veïna que ens demanava consell i ajut. Ells venen cada 15 dies i deixen  menjar als gats amb un dispensador. Vaig estar contenta de veure gent amant d´aquests animals i preocupada per ells, també perquè vaig veure gats que creia perduts. Estava, l´Horacio (el gat blanc i negre que va tenir un bon ensurt aquest estiu per culpa d´un nen) que resulta que és una gata; també una de color negra...en total 8 gats ja que van criar per Setmana Santa. Aquests veïns, com és normal demanaven ajut i vaig haver d´explicar la nostre situació econòmica (10 euros al mes) i que la resta la posaven nosaltres...Quan vaig marxar d´allà em sentia fatal, tot i que vaig dir que l´Ajuntament és el que ha de solucionar aquests problemes (però per ell no existeixen, ningú els truca..). Bé, doncs rumiant i rumiant vaig pensar esterilitzar una gata, potser L´Horacita (l´Espagueti és el seu nou nom) per  que és casera (crec que com li desapareixen les cries s´ha traslladat a criar a un lloc segur). Pròximament farem la Mosaica, que està apadrinada i ja li toca, i després les que puguem depenen dels diners que recollim
Bé, doncs que com sempre busquem ànimes caritatives

Al concepte cal posar donatiu esterilitza gates  
Caixa Guissona ( a nom d´Amics dels gats de la Floresta)
3140-0001-92-0010469600
Gràcies a tots , us l´agrairem molt
 
MOSAICA

ESPAGUETTI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada